سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

93/8/8
2:48 ع

اس م اس احساسی زیبا ... 

 

سقوط

تاوان پریدن با بعضی هاست

 

به بعضیام باید گفت:

به من که دیگه نگووو

من خودم ختم روزگارم!

اس ام اس عاشقانه

گفت

بی من چه می کشی؟

گفتم نفس

ترسناکند رابطه هایی که به خاطر فرار از تنهایی شکل میگیرند

رابطه هایی که آخرش چیزی نمی ماند،

به جز تنهایی عمیقتر و یک مشت حس آزار دهنده تر از قبل در درون آدمها!

بهترین هدیه به دوست از یاد نبردن اوست

برای یک گرگ فرق نمیکند چقدر انسان باشی ، می درد!

خیلیا هستن که “ طالبتن ”

اما فقط بعضیا “ لایقتن ”

حواست باشه با کی گرم میگیری!

خوبی را آرزو می کنم

برای آنهایی که یاد نگرفتند بد باشند!

اگر مردی توقع دارد بانویش یک فرشته در زندگی اش باشد

ابتدا باید یک بهشت برایش بسازد

اگر میخواهید رابطه ای ابدی را تجربه کنید

از یک قانون ساده پیروی کنید: هیچگاه دروغ نگویید

 

 

 

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ