سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

95/4/6
12:54 ع

مجموعه اس ام اس های خنده دار و قشنگ | اس ام اس خنده دار جدید 95

 

مجموعه اس ام اس های خنده دار و قشنگ | اس ام اس خنده دار

مرد باس وقت? م?ره خاستگار? بگه:

ممنون که تا ا?ن نگهش داشت?ن

از ا?ن به بعد من نوکرشم

اس ام اس های خنده دار و قشنگ

چی به تو میرسه؟!

حال بهم زن ترین جمله حین دیدن فوتبال

اس ام اس های خنده دار و قشنگ

وضعیت ب حدی خرابه که وقتی خانواده باهام حرف میزنن

حسش نیست جواب بدم

دنبال استیکر میگردم . . !

اس ام اس های خنده دار و قشنگ

یه فامیل داریم خونشون روبروی تالاره !

هر شب میره وسط مجلس میرقصه، همه فکر میکنن فامیل عروسه !

پنجاه تومن شاباش میگیره، شامشم میخوره، میاد

اس ام اس های خنده دار و قشنگ

چقدر خوبه که مجبور نیستیم برای غذامون بریم شکار

چون من اصلاً نمیدونم قرمه سبزی ها کجا زندگی میکنن !

اس ام اس های خنده دار و قشنگ

من از حیوان خانگی فقط مورچه رو قبول دارم؛

چون

سروصدا نمیکنن

نمیشاشن

رسیدگی نمیخوان

آروم خونه رو جارو میکنن

گشنه‌شونم بشه

یه چیزی از رو فرش برمیدارن میخورن

والااااا

اس ام اس های خنده دار و قشنگ

خوشبختی یعنی اینکه

یه نفرجلو مادرشوهرت ازت خاستگاری کنه

بعد تو بگی متاهلم

بگه حیف من دنبال همچین عروسی میگشتم

تـــــــا چشـش درآد ??

اس ام اس های خنده دار و قشنگ

یه بار اومدم یه اسکناس پاره به یه راننده تاکسی بدم،

اینقد استرس داشتم نفهمه،

گفتم ببخشید آقا من همینجا پاره میشم

اس ام اس های خنده دار و قشنگ

لباسشویی ما دیگه کارش از تغییر رنگ لباس گذشته !

دیروز تی شرت نایک انداختم توش

مارک “برادران عباس زاده به جز کریم” تحویل گرفتم

مجموعه اس ام اس های خنده دار و قشنگ



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ